1. “ Задовольняйте всі потреби клієнта, у тому числі ті, про які він і сам ще не знає. ”
2. “ Не варто розраховувати на те, що ваші співробітники виправдають очікування ваших клієнтів, якщо ваш менеджмент не виправдовує очікування співробітників. ”
3. “ Наймання людей — це мистецтво, а не наука, і резюме не може сказати вам, чи впишеться хтось у культуру компанії. Коли ви усвідомлюєте, що припустилися помилки, вам потрібно скоротити свої втрати і рухатися далі. ”
4. “ Найкращий керівник — той, хто має достатнє чуття, щоб вибрати відповідних людей, здатних виконати потрібну роботу, і володіє достатньою стриманістю, щоб не плутатися у них під ногами, поки вони її роблять. ”